Algemene Voorwaarden

Inchecken tussen 16:00 en 19:00 uur. Aankomst buiten deze tijden enkel in overleg.
Uitchecken voor 11:00 uur.

In ons B&B geldt een algeheel rookverbod.
Huisdieren zijn niet toegestaan.

Onze B&B is niet voor feesten en/of activiteiten te gebruiken.

U kunt bij ons contant , met pin/maestro en creditcards betalen.

Ter zekerheid van uw reservering vragen we u een voorschot.
Uw reservering wordt pas genoteerd na ontvangst van het voorschot en uw gegevens!

Minimale reservering tijdens verlengde weekenden als Pasen, Hemelvaart, Pinksteren, Frohnleichnam en Visserijfeesten is 2 nachten.
Groepen vanaf 8 personen tijdens de weekenden minimaal 2 nachten.

Wijzigingen

Indien u uw boeking, voordat u ingecheckt bent, wilt wijzigen naar een andere datum of het aantal dagen wilt veranderen is dit mogelijk, maar kunnen er eventueel kosten aan verbonden zijn.

Na het inchecken, word het volledige bedrag van de boekingsperiode in rekening gebracht, ook als u door omstandigheden eerder vertrekt.
Afzeggen

Late afzeggingen zijn voor ons een lastig probleem. Hoe vervelend ook, wij kunnen niet anders dan daar kosten voor in rekening brengen. Onze regeling voor annuleringen is de volgende:

B & B De Passant te Breskens werkt conform de in de hotel branche geldende annuleringsvoorwaarden. De Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) zijn de voorwaarden waarop in Nederland gevestigde horecabedrijven zoals hotels, restaurants, cafés en aanverwante bedrijven, horeca diensten verlenen en horecaovereenkomsten sluiten.

Bij annuleringen wordt onderscheid gemaakt tussen reserveringen van groepen en individuen. Een groepsreservering is een reservering van 4 kamers of meer; ongeacht het aantal nachten van de reservering. De reserveringswaarde is het bedrag voor alle geboekte overnachtingen, inclusief ontbijt, exclusief toeristenbelasting.
9.2 Annulering van hotelaccommodatie/logies

9.2.1 Groepen
Wanneer een reservering voor uitsluitend hotelaccommodatie, al dan niet met ontbijt, is gemaakt voor een groep (3 kamers of meer) dan geldt voor annulering van die reservering het navolgende:

  • Bij annulering meer dan 3 maanden voor het tijdstip waarop krachtens de horecaovereenkomst de eerste horecadienst zal moeten worden verleend, nader te noemen: 'de ingangsdatum', is de klant niet gehouden enige vergoeding aan het hotelbedrijf te betalen.
  • Bij annulering meer dan 2 maanden voor de ingangsdatum is de klant gehouden 15% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
  • Bij annulering meer dan 1 maand voor de ingangsdatum is de klant gehouden 35% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
  • Bij annulering meer dan 14 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden 60% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
  • Bij annulering meer dan 7 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden 85% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
  • Bij annulering 7 dagen of minder voor de ingangsdatum is de klant gehouden 100% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.

9.2.2 Individuen
Wanneer een reservering voor uitsluitend hotelaccommodatie, al dan niet met ontbijt, is gemaakt voor één of meer individuen (maximaal 2 kamers) geldt voor annulering van die reservering het navolgende:

  • Bij annulering meer dan 1 maand voor de ingangsdatum is de klant niet gehouden enig bedrag aan het hotelbedrijf te betalen.
  • Bij annulering meer dan 14 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden 15% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
  • Bij annulering meer dan 7 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden 35% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
  • Bij annulering meer dan 3 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden 60% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
  • Bij annulering meer dan 24 uur voor de ingangsdatum is de klant gehouden 85% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
  • Bij annulering 24 uur of minder voor de ingangsdatum is de klant gehouden 100% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.

Wij begrijpen dat onvoorziene omstandigheden ervoor kunnen zorgen dat u uw reservering moet annuleren. Wij raden u daarom aan een reisverzekering inclusief annuleringsverzekering af te sluiten.